Servicii profesionale de contabilitate autorizate CECCARPachetele de serviciile oferite de societatea noastra sunt urmatoarele :
- Tinerea sau supravegherea contabilității și întocmirea bilanțului contabil:
1.1. acordarea asistentei privind organizarea si tinerea contabilitatii, inclusiv in cazul sistemelor informatice;
1.2. elaborarea si punerea in aplicare de: procedee contabile, planul de conturi adaptat unitatii, contabilitatea de gestiune, tabloul de bord, controlul de gestiune si controlul prin buget, in baza si cu respectarea normelor generale.
- Efectuarea de analize economico-financiare, ca de exemplu:
2.1. analiza structurilor financiare;
2.2. analiza gestiunii financiare si a rentabilitatii capitalului investit;
2.3. tehnici de analiza si de gestiune a fondului de rulment;
2.4. sisteme de credit -leasing, factoring, etc;
2.5. determinarea situatiilor financiare si de gestiune prin rapoarte procentuale;
2.6. elaborarea de tablouri de finantare si planuri de trezorerie;
2.7. elaborarea de tablouri si resurse;
2.8. asistenta in prevenirea si inlaturarea dificultatilor unitatilor .
- Efectuarea de audit financiar -contabil, ca de exemplu:
3.1. diagnostic financiar -cresterea, rentabilitatea, echilibru1 si riscurile financiare;
3.2. audit intern -reorganizarea sau controlul regularitatii si sinceritatii sistemului;
3.3. studii, asistenta pentru realizarea de investitii : financiare;
3.4. audit si certificarea bilantului contabil.
- Efectuarea de evaluări patrimoniale
4.1. evaluari de bunuri si active patrimonia1e;
4.2. evaluari de intreprinderi si de va1ori mobi1iare, ( .pentru vanzari, succesiuni,partaje, donatii,etc )
- Efectuarea de expertize contabile dispuse de organele judiciare sau solicitate de persoane fizice ori juridice, în condițiile prevazute de lege, ca de exemplu:
5.1. expertize amiabile
5.2. expertize contabil- judiciare;
5.3. arbitraje in cauze civile;
5.4. expertize de gestiune.
- Executarea de lucrări cu caracter financiar – contabil, ca de exemplu:
6.1. intocmirea de stituatii periodice;
6.2. consolidarea conturilor si a bilantului contabil;
6.3. intocmirea de planuri de finantare pe termen mediu si lung.
- Executarea de lucrări cu caracter fiscal, ca de exemplu:
7.1. studii si consultatii pe probleme de ordin fiscal;
7.2. participarea la intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale;
7.3. asistenta in probleme de TV A si impozite;
7.4. fiscalitatea imobiliara;
7.5. asistenta in aplicarea tarifului vamal;
7.6. asistarea contribuabilului cu ocazia verificarilor efectuate de organele fiscale.
- Efectuarea de lucrări de organizare administrativa și informatica, cum ar fi:
8.1. organigrarne, structuri, definiri de functii;
8.2. legaturi intre servicii, circulatia documentelor si informatiilor; .
8.3. implementarea automatizarii prelucrarii informatiilor, alegerea echipamentelor hardware,
8.4. analiza si organizarea fluxului informational;
8.5. alegerea programelor informatice necesare ;
8.6. formarea profesionala continua ;
8.7. contributii la protectia patrimoniului unitatii.
- Îndeplinirea atribuțiilor prevazute în mandatul de cenzor la societățile comerciale, conform prevederilor legale.